Forum - Home - FAQ - Zoeken - Leden - Gebruikersgroepen - Registreer - Prive berichten - Inloggen
ohw God... voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Speak-Up forum index -> Stel je voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Serenity
Member
Member

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2010 5:58 pm    Onderwerp: ohw God... voorstellen Reageer met quote

Van alle facetten van een forum is het voorstellen toch wel het lastigste, het liefste was ik stilletjes links en rechts wat mee gaan praten en had ik iedereen zo leren kennen. Voorstellen voelt zo als the big spotlight waardoor je plooien en rimpels nog eens extra geaccentueerd worden... but here goes!
Ik ben Serenity, een tikkie over de 40, getrouwd met kinderen, ik heb een blauwe auto en werk full time. Verder wil ik het een beetje algemeen houden, ik heb al wat gelezen links en rechts en ik denk dat ik hier wel een tijdje blijf hangen... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
annemarie
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2010 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Serenity, welkom! Hopelijk heb je een goede tijd hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Swatlana
Member
Member

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2010 12:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom hier Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Waters
Member
Member

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 6:49 pm    Onderwerp: Re: ohw God... voorstellen Reageer met quote

Serenity schreef:
Voorstellen voelt zo als the big spotlight waardoor je plooien en rimpels nog eens extra geaccentueerd worden... but here goes!

Momenteel is het heel rustig hier, dus dat grote spotlight is in werkelijkheid maar een klein lichtje.

Welkom hier op Speak-Up Serenity.

p.s.

Wat heb je hier zo al links en rechts gelezen waardoor je denkt hier wel een tijdje te blijven hangen?
Serenity
Member
Member

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 12:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ik had gemerkt dat het hier wat rustiger was maar dat is niet erg. Ik zit meestal tijdens werktijd te lezen. Sommige topics zijn wat verouderd en ik vind het leuk om reacties van anderen te lezen. Ik heb het niet altijd druk tijdens mijn werk daarom denk ik dat ik wel regelmatig terug zal komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Speak-Up forum index -> Stel je voor Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: