| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Serenity Member

|
Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 5:58 pm Onderwerp: ohw God... voorstellen |
|
|
Van alle facetten van een forum is het voorstellen toch wel het lastigste, het liefste was ik stilletjes links en rechts wat mee gaan praten en had ik iedereen zo leren kennen. Voorstellen voelt zo als the big spotlight waardoor je plooien en rimpels nog eens extra geaccentueerd worden... but here goes!
Ik ben Serenity, een tikkie over de 40, getrouwd met kinderen, ik heb een blauwe auto en werk full time. Verder wil ik het een beetje algemeen houden, ik heb al wat gelezen links en rechts en ik denk dat ik hier wel een tijdje blijf hangen...  |
|
| Naar boven |
|
 |
annemarie Site Admin

|
Geplaatst: Za Jul 24, 2010 5:23 pm Onderwerp: |
|
|
| Hoi Serenity, welkom! Hopelijk heb je een goede tijd hier. |
|
| Naar boven |
|
 |
Swatlana Member

|
Geplaatst: Di Jul 27, 2010 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom hier  |
|
| Naar boven |
|
 |
Waters Member

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 6:49 pm Onderwerp: Re: ohw God... voorstellen |
|
|
| Serenity schreef: |
| Voorstellen voelt zo als the big spotlight waardoor je plooien en rimpels nog eens extra geaccentueerd worden... but here goes! |
Momenteel is het heel rustig hier, dus dat grote spotlight is in werkelijkheid maar een klein lichtje.
Welkom hier op Speak-Up Serenity.
p.s.
Wat heb je hier zo al links en rechts gelezen waardoor je denkt hier wel een tijdje te blijven hangen? _________________ Little by little the night turns around - Counting the leaves which tremble at dawn |
|
| Naar boven |
|
 |
Serenity Member

|
Geplaatst: Za Jul 31, 2010 12:21 am Onderwerp: |
|
|
| Ja, ik had gemerkt dat het hier wat rustiger was maar dat is niet erg. Ik zit meestal tijdens werktijd te lezen. Sommige topics zijn wat verouderd en ik vind het leuk om reacties van anderen te lezen. Ik heb het niet altijd druk tijdens mijn werk daarom denk ik dat ik wel regelmatig terug zal komen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|